Ready do plavek?O.K!

27. april 2011 at 17:17 | Dirty GIRL! |  Fashion
16 COOL tipů pro happy duši a sexy tělo!

1.VYCHYTANÝ TIMING...
Ohraná, ale pravdivá písnička:Snaž se jíst 5x denně.2 až 3 jídla mohou být o něco vydatnější, k nim připoj dvě menší svačinky, například jablko nebo jogurt.Nauč se jíst v určité časy.Jídlo, kt. máš nachystané na celý den, si nesněz už dopoledne.Sice je to lepší než se naprat na večer, ale na druhou stranu - když budeš celé odpolko hladovět, tělo si začne z dopoledních přejídání ukládat na horší časy!!

náhled obrázku

2.KAŠLI NA LIGHT PRODUKTY!
Budeš se asi divit, ale ještě nikdonedokázal, že potraviny s nálepkou ,,light" jsou v boji s tuky nějak efektivnější.Odtučněné výrobky se pro změnu dochucují větším množstvím cukru, který se v těle nakonec stejně štěpí na tuk!Začarovaný kruh, co?Ujížděním na light mňamkách navíc snadno podlehneš dojmu, že toho můžeš sníst mnohem víc, ale takhle to není!

3.MODRÁ JE DOBRÁ!
Vědci zjistili, že s modrou barvou si člověk nespojuje žádno potravinu.Když si nandáš dlabanec na modrý talíř, sníš toho prostě míň!Tahle finta na tebe nezabere, pokud ujíždíš na šmoulí zmrzce:-D

Sada dvou ozdobných plastových talířů ALICE, modrá
4.NA STOJÁKA?ANI OMYLEM!
Studije dokazují, že když jíš ve stoje nebo za chůze, tvůj mozekod žaludku nedostane signál, že něco chroustáš.Verdikt?Aby sis uvědomila, že jsi sytá, musíš jíst v klidu a na svém jídle si pochutnávat minimálně 10 minut.To ale neznamená, že když budeš mít oběd budeš hr, hr!!

5.MLSEJ S MÍROU!
Kdyby sis úplně zakázala sladkosti, jen by se trápila a nakonec by ti stejně ruply nervy a něco bys do sebe nacpala!Dopřát si sem tam nějakou sladkost máš proto dovoleno!Podmínka?Čokoládovou tyčinku nebo sůšu si dej jedině dopoledne a v malém množství!Pokud tě přepadne děsná chuť na nějakou větší čokoládu a bojíš se , že se neudržíš a slupneš ji naráz, rozlámej si ji pro jistotu na malé kousky a rozděl se o ni se spolužáky.Nebo si odlom kousek, kt. s tebou poputuje do školy a zbytek si schovej doma na další den.

náhled obrázku
6.ZAOSTŘI NA CHILLI!
Chilli koření, pepř a zázvor nebo rovnou celé chilli papričky ti nakopnou metabolismus, že se nedudeš stačit divit!Čili když na pizzu tak jen na tu s chilli!:-D

náhled obrázku

7.NA EX?!?
Každou hodinu vypij alespoň jednu sklenici neperlivé vody.Když si ji zakápneš citronem urychlíš tím spalování tuků a posílíš imunitu.Citron obsahuje hodně vitaminu C, kt.prospívá pleti a zahání bolesti břicha při menstruaci.

8.ČISTI JAK DIVÁ!
Popadne tě někdy takový hlad, že vůbec nevíš, kdy s tím přecpáváním přestat?O.K.!Pak v ,,přejídacím poločase" vlítni do koupelny, popadni pastu , ideálně s mátovou příchutí, a vyčisti si s ní zuby.Po tomhle zásahu tě už určitě přejde chuť na další přejídací rodeo!

náhled obrázku náhled obrázku

9.SCHRUPNI SI!
Norská studie dokázala, že lidé, kt. spí až osm hodin denně, jsou mnohem hubenější!Takže alou do hajan :-)

náhled obrázku

10.PŘIVOŇ SI!
Věděla jsi, že vanilková vůně, tlumí chuť k jídlu?Yes!To ale neznamená, že bys měla zbodnout tři kopce vanilkové zmrzky!:-)Tady je řeč jen o vůni!Zkus si u sebe v pokojíčku zapálit vanilkovou svíčku a inhaluj vanilku, co se dá!POZOR!!!Dávej pozor aby sis pokoj nepodpálila!!Radši ať je u toho někdo z rodičů nebo straší a rozumný sourozenec!

náhled obrázku

11.ŽVÝKÁNÍ KILA ZAHÁNÍ!
Vědci z Liverpoolu tvrdí, že žvýky oddalují pocit hladu.Navíc ovocná příchuť papáji nebo manga prý zahání chuť na sladké!Žvýkání působí i antistresově a uvolňuje napětí.Kdyš si k tomu přičteš ještě výhodu svěžího dechu, není už proč váhat!

náhled obrázku

12.BUĎ POŘÁD V TRÉNINKU!
Po odpolední sváčesi vyraz na prochajdu nebo si zacvič doma - stačí běžet 5 mi. na jednom místě nebo skákat přes švihadlo a potom trochu potrápit břišáky a zadek na podložce.Necvič ale hned po obědě nebo po jiném větším jídle!Např. před spinningem nebo zumbou bys měla dodržovat 2 - 3 hoďky hladovku aby ti potom z toho nebylo blbě!

13.JUGURT NA DOBROU NOC
Zatímco dopolko můžeš mlsat i sacharidy (tělo celou noc odpočívalo, takže si po ránu zaslouží sladkou odměnu), odpoledně a speciálně večer se zaměř na bílkoviny - ty napomáhají odbourávat tuky!K večeři si proto pošmákni na přírodním plátku masa, rybě, zelenině nebo alespoň na bílém jogurtu.

náhled obrázku

14.ZÁKAZ HLADOVĚNÍ!!
Nikdy nevynechávej hlavní jídlo proto, abys zhubla!Druhý den ráno ti možná bude ručička na váze ukazovat kilčo dole, aleaž se zase normálně najíš, váha se ti opět vrátí do původního stavu!Tělo se zkrátka bude bát, že zase popadne záchvat hladovění, a tak si začne ze všeho, co sníš, dělat zásoby!

15.NEPLÝTVEJ ČASEM!
Využij každou volnou chvilku k cvičení!Například během čištění zubů se střídavě zvedej na špičky a zpátky.Tento cvik perfektně tvaruje lýtka a pokud ho budeš dělat každé ráno a večer, v létě se za tvými sexy nožkami kluci určo otočí!!

16.BYE BYE, CELULITIDO!
Trápí tě ošklivé dolíčky na zadní straně stehen?Nebo je sice ještě nemáš, ale už z té představy propadáš histerií?Klídek - nebo tě šoupneme pod ledovou sprchu :-D Ledovka totiž napomáhá tomu, aby tvé stehna zdravě prokrvila.Takže odteď zatni zuby a na konci spršení si přejeď maxi ledovkou po zadní straně stehen.Když tuhle metodu zkombinuješ s pravidelným spotem a alespoň relativně zdravou stravou, celulitidě nedáš šanci!

(zdroj: časopis BG!, částečně moje hlava :o)))))))))))))
 

1 person judged this article.

Comments

1 sanmaritta sanmaritta | Email | Web | 27. april 2011 at 17:40 | React

to je supr,tohle jsem potřebovala :D

2 dirtydancergirl dirtydancergirl | Web | 28. april 2011 at 18:34 | React

Nemáš zaco!!Ale nezapomeň to dodržovat jinak to o ničem nebude... :o)))))))))))))

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement